اس ام اس سرکاری
اس ام اس سرکاری
13 / 2 / 1392 ساعت 10:36 AM | بازدید : 94 | نویسنده : [cb:post_author_name] | ( نظرات )

 

راستی بچه ها میدونستین با زدن دکمه ی F13 میتونین رنگ تم سایت رو عوض کنین؟
.
.
.
.
نه خدایی الان داری دنبال F13 میگردی؟؟!!
نچ نچ نچ نچ نچ...

 

تا حالا دقت كردين وقتي كه جورابتون سياهه رنگ خاك سفيده و جورابتون هي سفيد(خاكي) ميشه ولي وقتي جورابتون سفيده رنگ خاك سياهه و هي جورابتون سياه(خاكي) ميشه؟ و دقت كردين كه اين مطلبو بايد چند بار بخونيد تا متوجه بشيد؟ﻫﻤﯿﺸﻪ ﻣﯽ ﮔﻔﺘﻦ ﭘﯿﺪﺍ ﮐﺮﺩﻥ ﯾﻪ ﺩﻭﺳﺖ ﺧﻮﺏ ﺧﯿﻠﯽ ﺳﺨﺘﻪ.
ﺍﻣﺎ ﻣﻦ ﺑﺎﻭﺭ ﻧﻤﯿﮑﺮﺩﻡ ﺗﺎ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﺗﻮ ﺭﻭ ﺩﯾﺪﻡ ﮐﻪ ﺑﺮﺍﯼ ﭘﯿﺪﺍ ﮐﺮﺩﻥ ﻣﻦ ﭼﻘﺪﺭ ﺯﺣﻤﺖ ﮐﺸﯿﺪﯼ...

یه سوال ازتون دارم؟؟؟
به نظر شما میشه روی میز نهار خوری شام یا صبحانه خورد؟؟؟؟

فرستنده : پایدار تا پایدار

یکی از فانتزیام اینه که (فهمیدین فانتزی دارم آیا؟) که وقتی پشت لپ تابم هستم (فهمیدین لپ تاب دارم آیا؟) دارم 4جوک رو میگردم(فهمیدین منم 4جوک گردی میکنم آیا؟) یهو adsl من قطع شه (فهمیدین adsl دارم آیا؟) اصلا ولش کن
.
.
(
فهمیدین سرکارین آیا؟)بر طبق یک اصل قدیمی
اگر با یه نفر دعوا کردی
و دیدی فرار کرد
تو هم فرار کن
چون رفته سنگ بیاره!!!ه روز يه دانشجو سوار اتوبوس ميشه...
.
.
.
.
خب سر ايستگاه خوابگاهش پياده شد ديگه! نكنه انتظار داشتي تو اتوبوس ادامه تحصيل بده!؟؟
واااالاااا!!!!عآیا میدانستید آدمین هم مث دکتر مَحرَمه؟؟؟ :3یه روز یه ستاره ای از آسمون اومد پایین و بهم گفت:یه آرزو کن
من تو رو ازش خواستم
گفت:محاله!
گفتم:چرا؟
گفت:من تو کار جنس بنجل نیستمتو بهترین گلِ زیبا و خوشبو هستی
تو بهترین بهار زندگیه من هستی
تو بهترین پرنده عاشق و شیدا هستی
تو بهترین کسی هستی که اینجوری اسکول شدی
لایک: خودت اسکول شدی فک کردی بقیه مثه خودت اسکول میشن؟آن چیست که چشم دارد ولی نمیبیند؟ پا دارد ولی حرکت نمیکند؟بال دارد ولی پروازنمیکند؟نوک دارد ولی غذا نمیخورد؟‏(یه ذره فکرکن بعد بروپایین‏)‏‏ ‏‏‏
‏۰‏‏
‏‏‏‏۰‏‏ ‏
۰‏‏‏ ‏ ‏ ‏ ‏
۰‏ ‏
پرنده ی مرده‏!‏‏!‏‏!‏‏!‏‏!‏‏!‏
لایک‏=اگه دسم بت برسه خخخخخیه سوال ازتون دارم؟؟؟؟
.
.
مامانم ازتون خیلی تعریف میکنه!
میگه بچه های مردم تو خونه نمیزارن ماماناشون دست به سیاه سفید بزنه
همه کار خونه رو خودشون انجام میدن!
شما به عنوان یه بچه مردم عایا اینجورین؟؟؟
لایک=بلههی به مغزم فشار آوردم هی به مغزم فشار آوردم ولی نتونستم راهی واسه سرکار گذاشتنت پیدا کنم
.
..
.
میخندی؟
.

.
بخند مگه میمونا دل ندارنپاشو یه لبخندبزن و دوباره بخواب
(
انجمن مردم آزاری شیفت شب!)

 


موضوعات مرتبط: سرگرمی . شوخی , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست










می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
آخرین مطالب
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 20
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 32
بازدید ماه : 730
بازدید کل : 17111
تعداد مطالب : 139
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1


آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 139
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 20
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 32
:: بازدید ماه : 730
:: بازدید سال : 902
:: بازدید کلی : 17111